PKD با کیست کلیه 05/09 سانتی متر و کراتینین 3.0
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

PKD با کیست کلیه 05/09 سانتی متر و کراتینین 3.0

PKD با کیست کلیه 05/09 بیماران سانتی متر و 3.0Para کراتینین با بیماری کلیه پلی کیستیک، کیست کلیه 5-9cm باید بافت کلیه حمله funcionando.Creatinina 3.0 نشان می دهد حداقل 50 درصد از عملکرد کلیه از بین رفته است. به نظر از این، بیماران باید درمانهای موثر برای مدیریت وضعیت بیماری خود را.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است. اگر بیماران کیست های کلیوی همه در اندازه کوچک، که تنها می تواند به عنوان سالم به عنوان مردم زندگی می کنند نگه داشته normales.Sin اما با گذشت زمان، کیست های کلیوی تبدیل بیشتر و بیشتر grande.Entonces، این کیست بزرگ کلیوی جایگزینgradualmente.Entonces بافت کلیه، سطح کراتینین سرم افزایش خواهد یافت عامل غیر طبیعی.

اگر بیماران کیست و کراتینین کلیه 3.0 5-9cm، درمان باید نه تنها به کاهش کیست های کلیوی، بلکه بهبود سلول های کلیه معلول و بهبود renal.Mientras تابع کیست های کلیوی به خون کوچک به اندازه کافی و کلیه بایگانی کاهش می یابد به طور معمول، سطح کراتینین خود به خود رها خواهد کرد.

در کشورهای غربی، پزشکان تنها می تواند برای درمان عوارض PKD pacientes.Por به عنوان مثال استفاده از دارو، داروهای ضد فشار خون استفاده می شود به پایین آوردن فشار خون، آنتی بیوتیک برای درمان عفونت دستگاه ادراری گرفته، و دیورتیک ها به داده hinchazón.Sin تسکین اما همه این داروها قادر به غلبه بر این مشکلات از ریشه.

به نظر از این، کارشناسان بیشتر و بیشتر و بیماران کلیوی به نوبه خود تمرکز خود را بر روی طب china.Afortunadamente، آنها داروهای موثر برای کاهش کیست های کلیوی در این بیماران و بهبود عملکرد کلیه را پیدا کنید.

به عنوان مثال، برخی از داروهای چینی در افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و باعث جذب مایع از کیسه موثر هستند، در حالی که برخی از داروهای دیگر می تواند جریان خون به کلیه ها، کلیه ها را افزایش می دهد و تغذیه سلول های کلیه daños.Mientras تعمیر بیماران استفاده از داروهای راست، می توانید پیدا بیماری کلیوی خود با موفقیت بهبود یافته است.

بیماران مختلف نیاز های مختلف medications.Take دانم که داروهای مناسب برای شما می باشد، شما می توانید دکتر آنلاین بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را بگویید.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: